ПСИХОГІГІЄНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКОЛИ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ
DOI:
https://doi.org/10.32782/2786-9067-2023-25-16Ключові слова:
дошкільний вік, готовність дитини до школи, мотиваційна, інтелектуальна готовність.Анотація
Анотація. Вивчено мотиваційні та інтелектуальні аспекти психологічної готовності дітей до навчання в школі під час запровадження воєнного стану. Шкільне навчання потребує від дитини вмінь працювати за взірцем і самостійно, слухати та сприймати навчальний матеріал. За результатами досліджень встановлено, що семирічні діти краще готові до навчання, ніж шестирічні. Тому підготовка дитини до шкільного навчання має здійснюватися у формі комплексного впливу на всі відомі аспекти формування особистості (сенсорне, розумове, морально-етичне, трудове і фізичне).
Посилання
Хоменко ІМ, Івахно ОП, Козярін ІП. Нова модель медичного забезпечення організованого дитинства в умовах реформування освітньої сфери та системи охорони здоров’я України. Актуальні питання громадського здоров’я та екологічної безпеки України. Збірка тез доповідей науково-практичної конференції (сімнадцяті марзєєвські читання). Вип. 21. 2021 Жовтень 21-22; м. Київ. К.: «Рекламне агентство Некст-Груп»; 2021. 412-416.
Савченко О. Початкова освіта має стати якісно новою. Дошкільне виховання. 2021; 1: 4-6.
Брикунець Л. Готовність дитини до навчання у школі. Відкритий урок: розробки, технології, досвід. 2018. 12: 32-34.
Бубін АО. Проблеми наступності дошкільної та початкової освіти в педагогічній спадщині українських педагогів. Педагогічні науки. Луцьк; 2010. 23: 131-134.
Голота Н. Підготовка дітей до школи: практика зарубіжної дошкільної освіти. Початкова освіта. 2011; 48: 7-9.
Губенко О. В. Особливості підготовки та адаптації пяти- та шестирічних дітей до школи. Обдарована дитина. 2017; 9: 50-56.
Дусанська Л. Готуйте дитину до школи. Початкова школа. 2010; 4: 75-76.
Колмикова О. Школа майбутнього першокласника. Успішна адаптація дітей 6-річного віку. Початкова освіта. 2012; 30: 4-10.
Мартиненко С. Орієнтовані методики педагогічного діагностування рівнів готовності дитини до навчання в школі. Початкова школа. 2008; 2: 39-41.